tirsdag 9. juni 2009

I'm the only gay eskimo

Ikke at tittelen har noe med innlegget i seg selv å gjøre eller noe men :P
Det er nå en morsom sang :P

I dag som i går ble jeg hjemme fra jobb pga at jeg ikke er i form, har begge dagene kastet opp om morgningen, spørs om jeg ikke får omgangsyken igjen snart... har ikke hatt den på lenge så kan jo hende =/

Får ikke sove, og det irriterer vett av meg, for man blir jo fortere frisk om man sover en del, eller tar jeg feil der?

Nå har jeg tenkt å faktisk klare å blogge hver eneste dag, så om du er nysgjerrig kan du jo få vite hva som skjer i min hverdag hver eneste dag
Ikke at det alltid vil være noe like interesant men jaja, mitt liv, mine valg :D

Tiden går sakte når jeg er hjemme for jeg er syk, og jeg har bestemt meg for at jeg uansett i morn skal prøve å dra på jobb... går det ikke så går det ikke
En anna ting er også at jeg skal begynne å se etter jobber igjen, for jeg trur ikke akurat at sykdom så tidlig i en ny jobb gir et godt inntrykk til sjefen min... jaja jeg kan da ikke noe for at jeg er syk nå, men har gått lenge uten å være det å ventet ca 1 mnd på å bli syk så det er ikke mye rart syns jeg i grunn

Leting etter leilighet går... hmmm hva kan jeg si... fredag var både jeg og anette å så på en kjempe fin leilighet, han som leide den ut virka så positiv til oss begge, men fikk vi den... neida! og det irriterer vett av meg for jeg likte den leiligheta der så sykt godt!
og dyr var den heller ikke

så nå er det leting her og leting der dag ut og dag inn, og det har vel mye med at verken jeg eller jenta mi egentlig vil bli boende her så utruli lenge...
jeg vil ut herfra, men det er av grunner som ikke trengs legges ut for allmennheten i grunn..

idag skal jeg bare slappe av :D
prøve å sove litt igjen snart og funker ikke det setter jeg på en film eller noe så kanskje jeg sovner til den ;) japp det var en god ide, for jeg pleier og sovne når jeg ser på film

I morn er siste dag på pensilinen min også, må huske å få tatt den :P
noe man holdt på å glemme i går (A)

jaja, nå har jeg ikke så mye mer interesant å si for nå, kanskje det kommer et nytt innlegg ut over dagen

nå skal jeg slappe av med en film snart (trur jeg) og vente på at Anette kommer hjem fra jobb

xoxo Eileen xoxo

Ingen kommentarer: