lørdag 3. juli 2010

Hove og litt andre ting ^^

Hellu ppl :)

Jeg har vært på Hove denna uka :D
Det har vært awesome! Jeg har jobba 2 av dagene og har egentlig bare fått med meg en festivaldag men det var vel verdt det!
Kvelertak, Alexisonfire, Paramore (!<3) og Muse stod på min festival liste :)
Bilder og videoer kommer senere :)
Har kun fra Muse og Paramore da :P

Kom til Hove på tirsdagen rundt klokken 12, satte opp teltet mitt og tuslet te Hovescena, der møtte jeg på Therese :D
Kjempe koselig første møte :D Kjent ho i 2 år å møttes helt tilfeldig på Hove :D
Kvelertak og Alexisonfire var helt greie egentlig ^^
Paramore fikk jeg ikke stått nærme scena på da jeg ble svimmel og dårlig :/
Men fikk med meg konserten :D
Ei ifra publikum fikk komme opp å synge med døm å :O
Dritmisunnelig kan man vel si at jeg er :P
Paramore hadde som alltid et bra sceneshow, Hayley tar med publikum, noe som gjør det gøy å se på selv for de som ikke er mega Paramore fans :)
Ellers spilte de ganske mange bra sanger :D Misery Business, Careful, Decode, That's what you get, de jeg kommer på nå :)
Muse spilte ca 1 time etter Paramore, fantastisk konsert!
De spilte 2 sanger jeg har filma hele av, Super massive black hole og Undisclosed desires :D
De regna smått under den konserten men alikevel var det bare awesome! :D
Elers var det god stemning og masse folk på Hove som hadde AWESOME vær alle dagene! :D

Ellers har skeive dager vært :D
Supert med masse gode venner, bra vær, øl, sol, sommer og bare fantastisk stemning!
Vi gikk i Paraden med blandt anna; Miriam & Martine, Kelly, Caroline, Carina, Hege, Tonje og Siri :) Linn Therese kjørte sin awesomme homobil :D
Etter paraden bar det til Pride Park hvor vi ble en stund, jeg kjøpte kjede te pus og armbånd te meg selv, og puse mitt kjøpte pride armbånd te oss begge to :)

Kan legge med noen bilder, ikke jeg som har tatt ;)

En slakk gjeng på Elsker etter paraden :P

Wenche og meg <3 Trur vi sitter å snakker :P

<3 Jeg er så utruli glad i deg puse mitt <3 (creds til Miriam :D)

<3

Verdens nydeligste <3

<3

Tonje sitt hode bare stikker frem :P

Søte kjæresteparet =D











Ingen kommentarer: