onsdag 7. juli 2010

Kjærlighet

Hellu ppl =)

Kjærlighet, egentlig en vakkert ord.
Men hva er kjærlighet?
Hva er det som gjør at et menneske gjør at hjerte ditt banker fortere, du smiler bare h*n ser på deg, du tenker på h*n konstant, du drømmer om h*n.
Jeg har ikke svaret på det.

Men for meg er det menneske Wenche <3
Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne i livet mitt.
Vi har ikke vært sammen lenge, men ennå virker det som en evighet.
Ho gir meg en trygghet og ro som jeg aldri før har kjent, ho får meg til å smile og le.
De tingene som irriterer meg ved henne, de er også ting som gjør at jeg vil være hennes.
Ho er rett og slett fantastisk! <3

Men merkelig er det, for jeg trudde før jeg møtte henne at ho ikke var mer enn en venn, men det viste seg at det var ho.
Og jeg takker alt hva jeg kan for at jeg sendte det brevet te ho på gs for over 2 år siden som gjorde at jeg ble kjent med ho ^^

Jeg savner deg jente mitt <3

Ingen kommentarer: