mandag 12. juli 2010

Stryn =)

Hellu ppl =)

Ja lørdag morgen i halv åtte tiden startet reisen te Stryn =)
Etter noen stopp for å spise kom vi frem litt etter klokken tre og tok en tur innom butikken, dro te hytta på campingen og pakket ut før vi dro til Dorthea og spiste litt =)
Utover ettermiddagen kom det flere folk og det var kjempe koselig =)

Komt ut av skapet te familien te min stefar har jeg også gjort.
De har tatt det kjempe bra og virker storfornøyde med at jeg har funni meg en vestlending :P

Idag(søndag) var det middag hos Dorthea (som forresten er moren te min stefar), etterhvert kom det noen flere folk i hans familie :P
Senere utpå kvelden sku vi spille bowling, det gikk bare bedre og bedre for min del =)
Kosa meg masse ^^

Resten av kvelden har gått te VM finalen, Spania vant 1 - 0 over Nederland :)
Sett litt True Blood, slappa av og snakka litt med min kjære på telefon som jeg ser om nå ca 23 timer =D
Tenk, dette er siste natta uten ho for denne gang <3
På denne tida i morn ligger vi mest sansynlig og ser på Nudnik (som jeg har fått tak i te ho på dvd, noe ho ble kjempe glad for :D) og drikker vin :D
Gleder meg allerede :D

Ellers skjer det ikke så mye i skrivende stund, ska straks starte True Blood igjen og se på det eventuelt en film te jeg sovner =)

Q: Hvordan har din dag vært? :)

Ingen kommentarer: