torsdag 8. juli 2010

Musikk

Hellu ppl =)

Sånn i det siste har jeg tenkt litt, at jeg hører jo på så mye forskjellig musikk.
Nå for tiden er jeg jo egentlig ganske glad, forelsket og lykkelig.
Derfor går det mest i sånn klisse musikk :P

I skrivende sekund hører jeg på I Love You med Tone Damli, en artist jeg egentlig ikke liker i det heletatt, men den sangen har jeg totalt forelska meg i.
Ellers går det mye i Please Forgive Me - Bryan Adams og sånne sanger :P

Men derimot er jeg sur/forbanna så går det i Billy Talent og litt hardere musikk, jeg har egentlig aldri helt skjønt meg på hvorfor jeg er sånn, men hører nå på mye forskjellig musikk så skal ikke klage =)

Legger med link te I Love You jeg =)



Q: Hva slags musikk hører du på? Er det forskjellig fra hva slags humør du er i?

Ellers har jeg fått pakka ferdi, eller så godt som, så nå gleder jeg meg bare te lørdag morgen når vi drar te Stryn og da er det ikke lenge igjen te jeg er med puse mitt <3

Ingen kommentarer: