søndag 1. november 2009

Latter, smil og glede

Helga har vært super fin egentlig ^^

I går tok jeg toget ganske så tidlig inn te Oslo fordi jeg skulle møte Anne-Stine.
Mens jeg venta på ho så møtte jeg Linn Sofie og ble med henne på en cafè før ho stakk til seg og jeg opp igjen til Oslo S.
Der ble jeg sittende å vente i en times tid eller noe sånn før Anne-Stine kom.
Vi sosa litt rundt før vi satte oss på spor 19 hvor vi ble sittende i over 4 timer :P
De 4 timene gikk til kiling, latter og rett og slett bare glede.
Vi stakk en liten tur ned til Aker Brygge hvor vi møtte Linn Sofie kjapt før ho stakk på kino og vi til bussterminalen siden vi begge to skulle hjem.

Det er lenge siden jeg ikke har villet at noen skulle dra fra meg =/

Idag startet dagen med at jeg våkna med tv'en på fordi jeg sovna mens jeg så film på TV3 etter jeg kom hjem :P
Så dro vi å henta tinga mine *lykke* og jeg ble satt av i Oslo på vei hjem siden jeg skulle møte Anne-Stine før jeg skulle på et mini OKM-treff kan man vel kalle det ^^
Jeg sosa rundt å lette etter Anne-Stine men fant Amalie og Stine før jeg fant henne.
Etter en stund så satte vi oss på spor 19 (sjokk xD) med noen folk før vi stakk til Oslo City hvor de 4 andre kjøpte shave ice og jeg delte med Anne-Stine
Etter det stakk ho hjem for å rydde og jeg til Vålerenga for å drekke og kose meg med OKM folk ^^

Så helt og heldent en super duper helg!

Q: Hva har du gjort i helga?

1 kommentar:

Silje Erika sa...

Det hørtes ut som en skikkelig koselig helg da :D