onsdag 11. november 2009

Tv serier

Jeg ble sittende å tenke på tv serier nå istad, det er så mange av dem. Men ikke en er helt lik en annen, men alikevel blir man sittende og se på hver dag.

Sånn som meg, jeg ser på mange serier kan nevne noen
Alle elsker Raymond
Two and a half men
Kongen av queens
Akutten
The cougar
The L Word (men som nå er så trist ferdi)
CSI
Family Guy
Simpsons
Hotel Cæsar
Unge Mødre
Ekstrem Oppussing
Osv osv

I allefall, det er merkelig at det finnes så ekstremt mange forskjellige serier som hanlder om så vidt forskjellige ting :P
Jeg kan se på alt fra det som får meg til å le meg skakk til det somf år meg til å gråte av medlidenhet og sånne ting.

Q: Har du en eller flere serier du MÅ få med deg hver eneste dag?

1 kommentar:

colaungefreak sa...

ja er nokk det:) hotel cæsar åsså home and away å unge mødre å greys atonomy å frustrete fruer:)