lørdag 28. november 2009

Utroskap og jeg tømmer tanker

Det innlegget her kan hende blir en smule rotete men jeg skal velge og ikke si noe navn eller noe...

Min x fant jeg for litt siden ut at har vært utro mot meg med min daværende bestevenninne, jeg stolte 100% på dem beggog tenkte ikke et sekund på at de kunne gjøre noe sånn mot meg.
NÅr jeg fikk vite det stakk det i hjertet mitt og jeg begynte å gråte (jeg er over xen og har null kontakt med den daværende bestevenninna mi nå) for jeg skjønner ikke hva jeg har gjort mot min x som kan gjøre at jeg fortjener det der.
I tillegg har de klart å gjøre det ultimatet svik i følge meg men det skal jeg ikke ta inn her.
Jeg vil bare ha svar på en liten ting, fortjener jeg så lite at du bae kunne gjøre det der mot meg?
Skjønner du ikke at jeg ville finne det ut en gang og at det fremdeles er sårende for meg?
Jeg hater å sitte å tenke bakover, men de månedene jeg hadde med deg var fine og det har blitt mange minner med deg, vi delte 6 mnd sammen og det vil si at det ikke er så lett å glemme selv om man er over hverandre... Eneste jeg savner er faktisk leiligheta, vennene mine, livet jeg fikk der borte. Ja alt annet enn deg, eller jeg savner vennskapet vi hadde for et år siden nå, hvor mye vi snakket sammen før vi ble sammen og alt det der.
Men jeg skjønner ikke hva jeg har gjort for at jeg skulle fortjene at du var utro mot meg...

Utenom det her skal jeg tømme mine tanker i dette innlegget, og det er en del.
Det nærmer seg jul, jeg håper jeg får jobben jeg var på intervj til, jeg vil bli en bedre venn, datter, tante og søster.
Jeg vil flytte for meg selv, jeg vil drepe alle barneverns folk, jeg vil ha slutt på usikkerhet og sorg, jeg vil tømme mine tårer meg klarer ikke gråte når jeg selv vil.
Jeg vil slutte å ha depresjoner, jeg vil slutte å ha søvnproblemer, og jeg vil drive med henne..

---*---

Jeg gleder meg til å møte deg etterpå, dagen kommer til å bli max fin regner jeg med :D
Om litt under 2 timer blir det nå reiser jeg inn te Oslo for å møte Ida
Vi skal loke rundt i Oslo i en del timer, finne ut hva en sånn juleting er, innom Elsker som jeg savner, jeg må innom Outland og jeg må skaffe meg frokost som da sikkert blir på burger king eller noe sånn om jeg ikke får lyst på sushi eller noe :P
Jeg sitter å gleder meg til å sette meg på bussen i grunn, skal ha med meg Eclipse så jeg får lest litt til i den :D
Jeg skal også si til mamma at jeg vet hva Tonje ønsker seg og hva jeg vil kjøpe til henne og spørre om det går greit :D
I kveld skal jeg bare sitte hjemme og slappe av regner jeg med, er ikke Martin hjemme kan det fort bli en natt til forran pcen men jeg må få meg noen timer søvn da, har ikke sovet i natt og det merkes nå men jeg kan ikke legge meg når jeg reiser om under 2 timer liksom :P

I morn skal jeg sitte å begynne på julegavente Jay <3
For hun skal få lagd gave i år hun, mye av grunn til dårlig økonomi og ellers ikke noe annet enn at jeg vil bruke mine kreative ferdigheter i år også :D og jeg trur ho kommer te å like gava mi kjempe godt :D

Q: Har du noen du skal lage gave til i år og hva skal du lage?

Ingen kommentarer: