tirsdag 3. november 2009

Me wants a date :P

Som overskriften sier så vil jeg ha en date snart :P
Ei som faktisk vil date meg og date meg en god stund også.
Jeg trudde jeg hadde funni ei som ville, men det var vist ikke sånn..

Jeg leter kinnda, men jeg leter ikke også ... er det fysisk mulig?

Jeg skulle sårt ha ønska at jeg hadde penger i helga, dratt på byn med Mira og sjekka opp ei jente. Det hadde vært noe...

---*---

Hvorfor er det sånn at tanker kan gjøre en gal mens følelser kan drepe en samtidig?
Det er noe jeg har tenkt en del på i det siste :P

---*---

Jeg vet hva jeg vil fremover, jeg vil ha meg jobb og jeg vil ut herfra før jeg fyller 19... og det skremmende er at det ikke er lenge til heller...
Det er sånn ca 3 mnd til jeg fyller 19 år liksom og den tiden går fort

Tiden flyr
Og tanker fyller mitt hode
Hva vil fremtiden bringe?
Glede og latter eller frykt og lengsel?
Jeg er ensom for tiden, med et hode fylt av tanker
Je fryker det værste men håper det beste

Q: Hva tenker du på for tiden?

Ingen kommentarer: