fredag 12. mars 2010

Glede i grunn

Hellu ppl =)

Nå vet jeg plutselig ikke hva som skjer på denne tiden om 1 år, da bor jeg enten i Sandnes igjen eller så skal jeg finne meg en leilighet for meg selv inne i Oslo :)

Funderer frem og tebake om jeg ska på treffet i morn, jeg klarer liksom ikke helt bestemme meg.
Noe sier meg det blir for mye folk, no anna sier meg at jeg trenger det, en tredje del sier det blir for mye sosialisering på en gang og en fjerde del sier jeg trenger en kveld hjemme.
Men andre ord ser det ut te at jeg ikke blir å dra.

Dagene tusler og går
Jeg har det bedre enn jeg hadde forventet.
Jeg lever bare livet mitt og jeg merker det er godt.
Og jeg vet, jeg fortjener så sykt mye bedre enn folk som bare leker med følelsene mine og shit!

Fremover blir det mye selvskrevent på bloggen og jeg vil gjerne ha kommentarer på hva dere synes

Ingen kommentarer: