mandag 8. mars 2010

Våren kommer snart =)

Hellu ppl =)

Ja nå kommer våren snart, jeg våkner te solskinn ute =)
Og varme på rommet og en glede fyller meg, det nærmer seg vår og sommer! :D
Jeg gleder meg til sommeren, jeg har planer da ^^
Jeg har planer jeg ikke kan skrive om her, for da ødelegger jeg en overraskelse for skatten min =P

Ellers går dagene til at mamma maser og krangler med meg igjen, gawd, ho kom hjem i går og første ho sier er "Du må finne deg en jobb, bli seriøs med denna jobbsøkinga di denna gangen Eileen" Gud og jeg mister lysta når ho holder på sånn!

Te helga får jeg min kjære Fumi tebake!
Gud ho er etterlengta nå!
Ordentlig cam, trenger ikke stresse med å flytte ting hit og dit og slette datt og slette ditt =P
Fumi, min kjære pc, jeg gleder meg til å få deg tebake :D<3

Jeg ser på Farmen i år, og jeg håper Vibeke kommer langt!
Ho virker som en skikkelig sterk jente som tåler en del, også liker jeg han som er storbonde denna uka, Stian trur jeg han heter =)
Men jeg liker ikke Karin, jeg liker ho virkelig ikke!
Gah, vært år er det alltid en eller anna jeg misliker i det programmet og i år ble det henne.
Jeg håper de klarer ukesoppdraget denna uka da, men det er mye de ska gjøre så jadda.

Ellers ska jeg prøve å få med et dikt i hvert innlegg her nå så får se om jeg ikke får skribla ned no nå :P

---*---

En enkelt tåre triller ned mitt kinn
Jeg kjente to myke lepper møte mine
Ordene de surret ennå i hodet mitt
Hun elsker meg
Det var det hun hadde sagt
Gleden strømmet gjennom meg
Jeg ville bare danse
Jeg hadde lenge ventet på å få høre disse ordene
Og idag fikk jeg høre dem
Jeg lente meg mot henne
Og hvisket svakt i hennes øre
Jeg elsker deg også kjære
Og det vil jeg alltid gjøre

Ingen kommentarer: