fredag 16. oktober 2009

Anime fan :D

Jeg har virkelig fått opp øya mine for hvor bra jeg syns anime er ^^
Finner man riktig type anime så blir man hekta, og jeg har funnet riktig type ^^
Sitter å ser på shjoujo-ai anime og jeg rett og slett digger det
Sett ferdi Aoi Hana og nå begynt å se på Strawberry Panic :D 2 drit bra serier :P

Uansett, idag er planen følgende

Spise rundt klokka 7
Hoppe i dusjen
Sminke og ordne meg ferdi
Pakke resten av det lille jeg skal ha med
Ta bussen kvart på ni ut te Raufoss
Toget fra Ruafoss til Oslo
Sose rundt i halv annen time til Kristine kommer med bussen ^^
Være med Kristine til klokka halv 4 da ho tar toget dit ho skal sove i natt
Møte Jay en eller anna gang innimellom det her så jeg får kommet meg til ho å satt fra meg bagen, fiksa litt på forskjellige ting før jeg stikker ned igjen te byn
Sose rundt i 2 timer før jeg skal møte Mira på stasjon ^^
Kaffe mocca på Elsker med Mira
Følge Mira til toget hjem igjen te Askim
Hjem igjen te Jay :D

Gleder meg masse til å komme tilbake til Oslo selv om det kun er for noen dager ^^
Blir skikkelig koselig å møte Kristine, første gang jeg får møtt henne og hun er allerede blitt en kjempe god venn for meg ^^
Også gleder jeg meg masse til å møte Mira også ^^

Også savner jeg Elsker! Herregud som den plassen er savnet ass
Jeg trives så godt der, så når jeg får meg en jobb blir det inn te Oslo i allefall 1 gang i måneden bare for å drekke den ekstremt gode kaffe moccaen de har ^^
Kanskje jeg ser noe kjent folk i morra også :D

Lørdag skal jeg på Desucon og jeg gleder meg ^^
Får møtt igjen Misha-chan <3 og Martine <3
Blir gøtt å gi Martine en gooooood klem igjen! <3

Skriver mer i morra kveld ^^
Så forteller jeg hvordan dagen ble ^^

Ingen kommentarer: