onsdag 7. oktober 2009

Oppdatering FTW!

Har ikke skrevet her på over 1 mnd nå så er kanskje på tide med en oppdatering

Har skjedd mye siden sist.
Skoledebatter for FrP, valget (som ikke gikk helt som vi ville men vi er fornøyde for det ^^)
Problemer og tankevekkere har det også vært en del av, men ting ordner seg takket være gode venner ^^

Ellers skjer det liite for tiden, Anette har fått seg jobb, vi har snart 6 mnd dag <3

Nå for tiden har vi besøk av Miriam, hun kom på lørdag og reiser igjen nå lørdag så skal jeg kanskje være hos henne noen dager på internatet så hun har besøk der også pga litt div ting som jeg ikke vil legge ut på nettet hvor alle kan få tilgang til det

Livet mitt for tiden er både bra og fucka, for jeg har så mye tanker i hode at jeg ikke kan sortere de =/
Negative tanker for det meste, men jeg klarer meg... har vært borti mye værre enn sånn jeg har det nå

Ellers driver jeg å leter desperat etter jobb i grunn, for jeg trenger penger og helst en del også :P
Men det er vel egentlig ikke såååå stort problem bare jeg finner et menneske som vil ansette meg xD
Men det er lettere sagt enn gjort

Vennene mine er viktige for meg for tiden, trenger jeg noen å snakke med kan jeg alltid henvende meg til de og det setter jeg STOR pris på
Jeg går gjennom en vanskelig periode i livet mitt når det gjelder delen av å være tante, søster, datter, samboer og venn nå men det hjelper når MYE når jeg får snakka med vennene mine som er verdens beste!

nå skal jeg prøve å skrive blogg daglig fremover så kan vel begynne fra den dagen Miriam kom hit ^^

Lørdag 3 oktober kom Miriam til oss med toget fra Porsgrunn, etter en lang tur var både hun og Dango (rotta hennes) slitne og det regna som et helvette i Gjøvik så vi tok første bussen hjem til Anette.
Den dagen gikk med til å slappe av og egentlig bare kos

Søndag:
jeg prøver å komme på hva som skjedde da, men kommer ikke på noe spesielt

Mandag:
Jeg var å klatra i Fjellhallen, det er gøy å klatre, får trent en del og det er digg, føler at jeg gjør noe for å holde meg i bra form ^^ selv om jeg vil opp noen kilo til da :P

Tirsdag:
Idag kom den første snøen til Lena for året 2009! O.o
Vi var også i stallen å fiksa til at hestene skulle få ha det fint der i natt ^^
Når vi kom hjem derfra så så vi på The L Word før vi satt oss ved hver vår pc og bare slappa av
De andre har lagt seg men jeg får ikke sove

oppdaterer videre om hva som skjer i morn

sleep tight ppl ^^

Ingen kommentarer: