søndag 18. oktober 2009

Dahen i går og dagen idag :)

Dagen i går ble kjempe koselig
Skriver det jeg husker jeg

Tok toget som planlagt men var litt senere i Oslo enn jeg sku pga at i 10 min så måtte vi ta buss fordi de holder på å legge nytt spor eller noe sånn
Møtte på Marius på bussen og vi snakka helt til vi var i Oslo ^^

Så gikk jeg å fant ut hvor Krstine kom å satt å venta på ho i litt over 1 time ^^
Stod å hoppe å vinka som en gal til meg når ho gikk av bussen og det var så godt å få gitt den første klemmen til en god venn <3
Jay kom rett etterpå og ennå en god klem ble gitt ^^

Klokka halv fire tok Kristine toget til Tomter for å sove hos Ina, og jeg gikk å satte meg på nettet på Oslo s siden det var 2 timer til Mira sku komme ^^
Jeg sosa på nettet til det var 30 min igjen før jeg satte meg på møteplassen på Oslo s og halv sov :P
Når Mira kom kjente jeg ho igjen med en eneste gang ^^ Ga ho en klem så gikk vi te Elsker
Kaffe maskina dømmes var blitt ødelagt så ho kjøpte en vanlig kaffe og jeg en brus :P
Haha han mannen der glemte å ta betalt av oss :P

Etter Elsker gikk vi mot Slottsparken før Linn Sofie ringte å vi møtte ho på nathional teateret :P
Vi tre tusla mot Oslo s siden begge de andre snart sku dra videre :P
Prøvde å få tatt noen bilder men jeg var lite medgjørlig som gjør at det ikke ble noen bra :P

Litt etter så dro Mira til Askim igjen og Linn Sofie til en venninne

Det var vel det som skjedde i går

Idag var man på desu og ble møtt av en mørk brun Kristine som tok meg med til de andre x-men cosplayerne :P
Sosa masse rundt på desucon å møtte masse folk: Misha-chan, Ina, diverse andre gs (galtvort skolen) mennesker og noen venner av Mishan <3

I morra skal man møte Tezzi og ingen blogg før jeg er hjemme hos Kristine i morgen kveld ^^

Har dere hatt en fin helg? :)

Ingen kommentarer: