fredag 30. oktober 2009

Vennskap

Det er virkelig noe av det beste, viktigste og skjøreste som finnes her i verden!
Uansett, jeg er ekstremt gla i alle vennene mine!

Jeg støtter de alltid uansett hva som skjer, så lenge de har det bra og gjør det som er best for dem så er jeg fornøyd! ^^

Je skulle gjerne ønske jeg alltid kunne vært hos dem når de trenger meg, for at de alle bor så spredt for meg, det gjør ikke ting lett..
Greit nok, 2 av dem bor i Oslo, og det gjør ting litt lettere
Men, en bor i Porsgrunn, en i Kristiansand og noen her og noen der... da er det ikke alltid like gøy å sitte å høre at de ikke har det lett, for det stikker i hjertet mitt når dere ikke har det bra...

Norge er ikke det største landet i verden, men fortsatt så er det stort nok til at dere bor for langt fra meg allesammen!
Vi skulle hatt en gate, hvor alle våre venner bodde ^^ Da hadde ting vært så mye lettere!

Forresten, jeg må nevne en god person, jeg veit ikke om han leser bloggen min engang men uansett
Trym, du er en fantastisk gutt og jeg veit at jeg kan snakke med deg de få gangene jeg møter deg
Uansett hvor full du er eller om du er edru så kan du alltid komme til meg :P
(det med fullhet tingen er bare noe greier :P)

Q: Har du noen venner som bor langt borte fra deg?

Ingen kommentarer: