fredag 30. oktober 2009

Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får :D

"Jeg er flink til å få folk til å smile, jeg burde få en appelsin :)" det er dagens sitat
Anne-Stine er flink til å få meg til å smile i allefall og hun er min New Moon date :D

Jeg reiser hjem i morgen, men en del timer i Oslo blir det først ^^
Også skal jeg hente tinga mine på lørdag før jeg reiser til Oslo :D
Og da skal jeg møte Anne-Stine igjen :D tihi

Jeg blir lett sjarmert om du er riktig jente :P
Og noen jenter er bare mer sjarmerende enn andre? :)

Og verden er ekstremt liten :P
Lørdag skal jeg møte Amalie også, har snakket med henne leeeeeeeenge nå men første møte er på lørdag og jeg gleder meg! :D

Damdidam, Eileen er overtrøtt men skal holde Therese med selskap i natt så null søvn, og jeg er i Oslo halv tolv i morgen :D

Blir deilig å få tilbake klæra mine! Gud som jeg savner mye av dem!
Har levd på en bag med klær nå de siste snart 3 ukene liksom :O

Ingen kommentarer: