søndag 25. oktober 2009

Veronika! <3

Du må være den beste vennen noen kan ha!
Og jeg er så heldig at du er min beste venn!
Jeg håper jeg for all del ALDRI mister deg!
Du klarer å få meg ned på bakken uansett hvor forelska jeg er, du får meg til å smile og le når alt jeg vil er å gråte
Du stiller opp for meg uansett hvor langt unna du er <3

Du er en helt fantastisk jente!
Og jeg er så glad for at du er min beste venn:D

Var redd for å miste deg mens du var i England, men vi holdt kontakten og det trur jeg vi begge er glade for ^^

Vi har kjent hverandre litt over et år, men det kjennes ut som så mange flere!
Og jeg håper vi for alltid vil være venner!:D

Skulle ønske jeg bodde nærmere deg, for vi treffes alt for sjeldent, men når vi treffes er det bare latter og glede rundt oss :P

Jeg er ekstremt glad i deg vennen! <3

2 kommentarer:

Vero :D sa...

Jeg er glad i deg også, Luftballongen <3 Nytt kallenavn, OH YEAAH!

The Beloved Girl sa...

hahahaha! Du vil for alltid være den geniale i min vennegjeng! <3