torsdag 29. oktober 2009

Tanker som fyller hodet mitt

Istad når jeg skulle sove ble plutselig hodet mitt fylt med 1000 tanker på et sekund, klarte ikke slappe av og ble skikkelig deppa så satte meg på msn og begynte å snakke med Veronika ^^

Nå er humøret litt bedre, ser på Two And A Half Men og skal legge meg igjen etter det ^^

I allefall fått sotert noen av tankene mine og brått kom en gammel en tilbake..

Skal jeg eller skal jeg ikke utvide ene hullet i øret mitt et par mm?
Det er en tanke som var der for 6-7 mnd siden men som ble borte å nå er tilbake :P

Jeg er vist alt for bekymra for tiden, og dessuten har jeg ekstremt store venne savne tanker i hodet mitt!
Mira, Veronika og Tonje, dere er ekstremt savnet av meg!
Jeanette er det ikke så lenge siden jeg så så savnet er ikke såååå stort ennå

Mira, Vero og Tonje der i mot er det litt lenger siden
Veronika ser jeg snart igjen, og da skal vi ta en øl sammen ^^ :D
Tonje kommer hjem på bursdagen sin å da skal vi finne på noe en dag sammen :D
Mira, det spør veldig på når jeg ser henne igjen for det kommer ann på når vi begge skal til Oslo egentlig :P

---*---

19 års dagen min nærmer seg faktisk
Og jeg skal feire smått hjemme med noen få folk
Mira og damen er invitert, Veronika er invitert og kanskje ei te ^^<3

Blir en helg med film, pizza og slappe av rett og slett og det blir deilig! :D

Ingen kommentarer: