fredag 9. oktober 2009

Videre oppdatering + utløp for bekymring

Onsdag: I går ble både meg og Miriam dårlige så ble ikke noe av bowlinga som planlagt, istedet ble det en "daffe hjemme å gjøre ingenting" dag som i grunn var ekstremt deilig
Også spiste vi nammenam wok til middag (må gjentas)

Torsdag:
Begge var i bedre form idag, og dermed ble det bowling og guess what! Jeg vant! :D tihi og jeg som suger i bowling faktisk :P
Miriam møtte forresten kjent folk på bussen, og sansynligheten for dte når hun bor 5 timer unna er vel i grunn ekstremt liten er den ikke? :P
Ellers har vi ikke gjort annet enn å bare slappe av

---*---

Jeg er utruli bekymret for tiden, for søsteren min men det vil jeg ikke legge ut på nettet før jeg faktisk vet hva som skjer..
For meg selv, jeg liker ikke tankene som er kommet tilbake i hode mitt
For vennskap - jeg vil ikke miste noen av vennene mine, men valg som jeg funderer på å gjøre gjør kanskje at jeg mister noen?
Jobb - jeg har jo ingen jobb... er jeg ikke god nok for å kunne gjøre noe? =/

---*---

Jeg må legge ved en liten del av dette innlegget til en utruli god og herlig person som ALLTID er der for meg når jeg trenger det
Nemlig Kristine

Du betyr masse for meg, ennå jeg ikke har møtt deg ennå
Å høre stemmen din i går for første gang var faktisk litt deilig for da vet jeg hvordan den høres ut også, og du er like koselig som jeg hadde trudd
Du er et menneske som forstår meg på alle måter, du er et menneske som kommer med gode råd til meg og som jeg vet at vil mitt beste...

Et spørsmål til alle andre der ute i verden, hvorfor er ikke dere sånn?

---*---

The snow is cold
Why does it show now?
I'm feeling so old
I know I can't hide anywhere
But i want to
Why don't you?
I love you
Can't you see?
You're everything to me...

-*-

Ikke skad meg
Jeg elsker deg
Ikke forlat meg
Jeg elsker deg
Ikke skrem meg
Jeg elsker deg
Ikke gråt
Jeg elsker deg
Beskytt meg
Jeg elsker deg
Hold rundt meg når jeg sover
For jeg elsker deg

-*-

Sommer, jeg savner varmen
Gleden, latter og vann
Klemmer, kyss og solskinns
Solen som skinner på min bare kropp
Hvorfor forsvant du så brått?
Par som koser, holder hender og kysser
Hvorfor ser jeg ikke det lenger?
Er høsten og vinteren forholds slutt?

-*-

Venner de kommer og venner de går
Men de ekste venner de består
Jeg har mine
Jeg vet hvem de er

-*-

Tankene svirrer
Hun stirrer
Ut av vinduet
Men, hun ser ingenting
Hva stirrer hun på?
Det er jo ingenting der
Ingen for den saks skyld
Hun fryser
Men det er varmt
Stiller forsvinner alt rundt henne
Pusten forsvinner
Pulsen synker
Mørket, kulden.. Borte

-*-

Det var dagens små dikt

Har lyst å skrive en novelle, har du noe forslag til hva jeg kan skrive om?

Ingen kommentarer: