torsdag 15. oktober 2009

Tider kommer og tider går...

Jeg hadde vist rett, høsten og vinteren er forholdsslutt...

I morn skal jeg møte Mira i Oslo, om ikke noe uventa skjer..
Og det er egentlig veldig tragikomisk (som Mira har fått meg til å begynne å si :P)
Nå har jeg pakka, sover en del på dagen siden jeg må reise så alt for tidlig i morra :P
Men blir deilig å komme meg vekk herfra og til Oslo for helga ^^
Og søndag reiser jeg vidre med Kristine til Grimstad :D

Noen som har tips te hva man kan gjøre i Oslo for ca 50 kr?
Har tenkt på å dra en tur innom elsker i morra for har råd te en kaffe mocca i allefall ^^

Deilig å vite at julen nærmer seg, jeg pleier å bli så glad ^^,
Men, det er fortsatt en stund te :P
Selvom det selges julebrus og julemarsipan i butikken alt (hva skjer med verden a)

Skriver mer i morra før jeg reiser :P

Ingen kommentarer: