tirsdag 13. oktober 2009

Tiden som går forbi...

For tiden har jeg det ikke lett
Søstern skal i rettssak, jeg aner ikke når... hvorfor legger jeg ikke ut før jeg vet hva som skjer der.
Det er mye usikkerhet blandt en av mine nærmeste, hvem eller hva vil jeg ikke si før jeg vet hva som skjer der heller.

Fremover nå så skjer dette
Idag (tirsdag) er det OKM-treff ^^
Blir godt å se igjen jenta mi i og med jeg er hos Monica for tiden
Skal bli koselig å endelig møte Alida!
Også skal lekesau, Henriette og Monica være med ^^,

Onsdag er det klatring igjen, har lovet Ane og prøve en ny løype både i buldreveggen og den andre veggen ^^ Gleder meg masse ^^

Torsdag blir det til leiligheta å pakke det jeg skal ha med meg når jeg reiser til helga
Blir godt med en kveld og natt med Anette før jeg reiser og ikke ser henne på halv annen uke nesten

Fredag er det tidlig inn te Gjøvik/Raufoss for jeg skal være i Oslo til 12
Når jeg er i Oslo må jeg vente rundt 1 time før Kristine kommer med bussen fra Grimstad ^^ Vi skal sose rundt 2 timer før Jeanette (som jeg skal sove hos i helga) kommer å møte meg ^^
Fredag er forresten første gang jeg møter Kristine og jeg gleder meg som en liten unge!

Lørdag/Søndag blir det Desucon på meg :D
Gleder meg så sykt mye!
Kristine skal være Storm fra X-men (ho som Halle Barry spiller) også får jeg se igjen Misha-chan <3

Søndag blir det laaaaang buss tur ned til Grimstad med Kristine ^^
4 og en halv time tar den vist :O
Gad, håper jeg får sove på bussen for vi er vist ikke fremme før rundt tolv..

etter det vet jeg ikke hva som skjer
Skal ordne batteri til kameraet å ta det med meg nedover så legger jeg ut bilder fra desu og grimstad turen min ^^

Mens jeg er i Grimstad skal jeg møte Lene (OKM medlem ^^) for første gang ^^
Også har jeg blitt lovet en tur til Kristiansand og møte Tonje igjen!
Jeg har ikke sett henne siden 15 mai da ho kjørte meg og alle tinga mine oppover te Gjøvik :D
Gaah, jeg savner deg beste venn!

Ingen kommentarer: